FOODINI.EE VEEBIPOE KASUTUSTINGIMUSED 

Veebipoe foodini.ee (edaspidi E-pood) omanik on Foodini OÜ (registrikood 12977639), asu- ja tegevuskohaga Tallinn, Harjumaa. 

MÜÜGITINGIMUSED 

  • Müügitingimused kehtivad foodini.ee E-poest toodete ostmisel. 
  • Müügitingimustega mittenõustumisel ei ole võimalik ostu sooritada.
  • Foodini OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks ja kaupade transpordiks vajalikke andmeid vaid selleks volitatud töötlejatele – Montonio Finance UAB’le, Itella Estonia OÜ’le, meie kompleteerimiskeskusele.
  • Tellimusi käsitleme E-R 9.00-15.00, vajadusel ja võimalusel väljaspool nimetatud aega. Palume arvestada, et väljaspool nimetatud tööaega esitatud tellimusi ei ole meil alati võimalik täita, kuid palume oma soovid tellimust vormistades kommentaarides kindlasti meile edastada – võimalusel püüame neile alati vastu tulla. 
  • Teave kauba kohta on esitatud E-poes vahetult kauba juures. 
  • E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud eurodes toodete juurde.
  • Toote hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest, v.a. kampaaniad, mille toimumise ajal toimetatakse kaup kätte tasuta. Sellisest võimalusest teavitatakse Kliente täiendavalt kas Foodini heaolupoe uudiskirjaga, kodulehel ja/ või sotsiaalmeedias. 
  • Kui tellitud kauba maksumus ilma postikuluta ületab 50 eurot, toimetame Itella Smartposti pakiautomaadi vahendusel kauba kliendile täiendava postitasuta. Soome toimetame tellimused täiendava postitasuta alates 110-eurosest tellimusest. Kauba Kliendini toimetamise tasu sõltub Kliendi asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Kliendil on kokkuleppel Heaolupoega võimalik tellitud tootele ise järele tulla. 
  • Tellimuse vormistamisega kaasneb maksekohustus. 
  • Tellimuse saab pakiautomaadist kätte piiratud ajavahemikus, mille jooksul saadab kullerfirma tellijale 2 sms – juhul kui tellija ei käi antud ajavahemiku jooksul oma tellimusel järel, tagastatakse tooted saatjale. Tagastamisel lisandub tellimuse kliendile väljastamisele tagastustasu 5 eurot, mistõttu palume toodete tellimisel olla vastutustundlik ning saabunud saadetisele esimesel võimalusel järele minna. 
  • Kokkuleppel Foodini heaolupoega on tasumiseks võimalik kasutada ka kinkekaarti. Kinkekaardi väljastamiseks või realiseerimiseks palume meiega ühendust võtta numbril 566 79 228 või saata e-kiri SIIT

PÜSIKLIENDIKS REGISTREERIMINE 

  • Püsikliendiks registreerimine ei ole kohustuslik, kuid tellimuse vormistamiseks on oluline täita lahtrid, mis on vajalikud paki kättetoimetamiseks.
  • Kui te olete end juba kliendiks registreerinud, tuleb püsikliendina tellimuse vormistamiseks kontole sisse logida ning tellimus esitada.
  • Kliendikontole sisselogimine võimaldab edaspidi saada infot tellimuse staatuse kohta – kas see on ootel, kinnitatud, täidetud, samuti vaadata eelmisi tellimusi.
  • Kui Klient ei ole end varem püsikliendiks registreerinud, tagab püsikliendiks registreerumise täidetud ankeet. Täitke kindlasti kõik nõutud väljad ja vajutage “Saada”.
  • Tellimuse ladusaks ja probleemivabaks täitmiseks on Klient kohustatud sisestatud andmeid ning artiklid enne tellimuse kinnitamist üle kontrollima.

MAKSEINFO 

  • Tellitud kaupade eest on võimalik tasuda, kasutades e-poe tellimiskeskkonnas olevaid Montonio pangalinke: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Luminor, Citadele; samuti PayPal’i kaudu või ettemaksuarve alusel ülekandega Foodini OÜ arveldusarvele LHV Pangas. 
  • Toodete eest pangalingiga tasumisel on makse saajaks Montonio Finance UAB, keda Foodini OÜ on volitanud enda nimel makseid vastu võtma.
  • Kui klient teostab makse pangalingi abil ja vajutab linki “tagasi kaupmehe juurde”, kajastub see makse koheselt Müüja süsteemis ja maksekorraldust saata ei ole vaja.
  • Ülekandega tasumisel peab Klient tagama tellimuse täieliku tasumise enne tellimuse kättesaamist. Ettemaksuarvega tasudes saadame Kliendi e-posti aadressile ettemaksuarve, mille alusel tasumine toimub arvel toodud maksetähtaja (kuni 5 päeva) jooksul. Pangaülekandega tasudes lisage selgitusse kindlasti tellimuse number. Kui makse teostaja erineb tellimuse esitajast, palume lisada pangaülekandele tellija nime, kes tellimuse koostas. Tellimusel oleva summa laekumisel Foodini OÜ pangakontole nr EE027700771001860879 LHV Pangas alustame tellimuse täitmisega. Tellimus tühistatakse, kui 5-päevase maksetähtaja jooksul ei ole tellimuse kogusumma arvel toodud Foodini OÜ arveldusarvele laekunud. Leping on sõlmitud hetkest, mil makse jõuab Foodini OÜ arveldusarvele.
  • Valides tellimuse kättesaamise viiseks tulen ise järele, on võimalik tasuda tellimuse eest sularahas. Palume varuda täpse summa.
  • E-poes ei ole võimalik tasuda krediitkaardiga. 
  • Kokkuleppel foodini.ee E-poega on tasumiseks võimalik kasutada ka kinkekaarti. Kinkekaardi kasutamiseks palume meiega ühendust võtta numbril 566 79 228 või saata e-kiri SIIT
  • Kõik E-poes olevad tootefotod on reaalsetest toodetest, aga olenevalt partiist ning arvuti monitorist, printeri värvidest vms võivad pildi ja reaalsuse vahel olla värvierinevused. 
  • Peale tellimuse eest tasumist saadame Kliendile tema poolt märgitud e-posti aadressile tellimuse kinnituse. Tellimuse kinnituse saatmisega Kliendi e-posti aadressile loetakse müügileping Kliendi ja Foodini OÜ vahel sõlmituks ning tooted toimetatakse Kliendile kätte Kliendi poolt tellimuses kinnitatud kättetoimetamise viisil ja kohta.
  • Tellitud tooteid, millele ei ole järgi tuldud, säilitame maksimaalselt 3 kuud tellimuse eest tasumise kuupäevast arvates. Peale nimetatud tähtaega ei ole meil võimalik kaupa väljastada. Palume olla vastutustundlikud ning tulla tellitud kaubale järele esimesel võimalusel, leppides selles meiega eelnevalt kokku. Palume arvestada ka toodete säilivusaegadega – selle ületamisel ooteaja jooksul ei ole meil võimalik kaupa enam üle anda.

KAUBA KÄTTETOIMETAMINE 

  • Tellimuse hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest, v.a. kampaaniad, mille toimumise ajal  toimetatakse kaup kätte tasuta või tasuta transporti võimaldavad sooduskupongid. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast/ asukohariigist ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. 
  • Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti Vabariik, eelneval kokkuleppel postitame tellimusi ka Soome, kokkuleppel kliendiga ka mujale. Täiendavate saatmisvõimaluste osas palume meiega kontakteeruda SIIT
  • Väljaspoole Eesti Vabariiki toodete tellimiseks palume meiega ühendust võtta SIIT
  • E-pood toimetab tellimuse Kliendini valitud pakiautomaadiga vastavalt tellimiskeskkonnas Kliendi poolt tehtud valikule.
  • Ostu vormistades valib klient omale sobiva kättetoimetamise viisi, tehes märke sobiva valiku juurde: Smartpostiga saadame paki Kliendi poolt valitud pakiautomaati, samuti on tellimusele võimalik ise järele tulla e-poes mainitud piirkonnas.
  • E-poes toodud kättetoimetamise hinnad kehtivad paki saatmisel Eestis asuvasse pakiautomaati.
  • Tellimused, mille kogusumma ilma postitasuta ületab 50 eurot, postitatakse Kliendile Itella Smartposti pakiautomaadi kaudu TASUTA. Soome saadetavate tellimuste puhul on tasuta postituse eelduseks minimaalne ostusumma 110 eurot ilma postikulu arvestamata.
  • Kliendile edastatakse e-posti teel teavitus toote postitamisest, võimalusel koos postiautomaadi jälgimiskoodiga.
  • Samuti teavitatakse Klienti eelnevalt juhul, kui tooted on üleandmiseks valmis juhul, kui kättesaamisviisiks on valitud “tulen ise järele”.
  • Pakiautomaadiga kättetoimetamine toimub reeglina 1-3 tööpäeva jooksul.
  • Tellimuse tõrgeteta kohaletoimetamiseks ja edasiste probleemide vältimiseks kontrollige enne tellimuse kinnitamist sisestatud andmed üle.
  • E-pood ei vastuta viivituste või tekkinud probleemide eest juhul, kui viivitus või probleem on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel sisestatud ebatäpsetest andmetest või tellimuse eest tasumisega viivitamisest.
  • E-pood ei vastuta lepingupartnerite tegevusest tingitud viivituste eest juhul, kui tellimus on tarneks üle antud, kuid kohaletoimetamine viibib meist mittetulenevatel põhjustel /force majeure/. 
  • Tellimused, millel ei ole pakiautomaadis etteantud aja jooksul järel käidud, tagastab logistikapartner saatjale. Sellisel juhul peab tellija tellimuse kättesaamiseks tasuma täiendavalt tagastustasu 5 eurot, kuna tegemist on tellija tegevusetusest tuleneva nõudega, mida ei oleks juhul, kui tellija käitub vastutustundlikult ning läheb vastava teavituse saamisel esimesel võimalusel oma tellimusele järele. Kauba kättesaamisega tekkinud täiendavad arved kuuluvad tellija poolt koheselt tasumisele, viivitamisel arvestatakse tasumata summalt viivist. 

TELLIMUSE VORMISTAMINE 

  • Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi – toote ostukorvi lisamisel ilmub see ekraanil E-poe ülemisse paremasse serva. Ostukorvil klikkides avaneb ostukorv koos valitud toodetega. Soovi korral saab ostukorvi täiendavalt tooteid lisada, vähendada/suurendada koguseid või neid sealt eemaldada. 
  • Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud tärniga tähistatud andmeväljad  – nimi, e-posti aadress, ettevõte (kui arve läheb firmale), kohaletoimetamise aadress ja mobiiltelefoni number ning valida sobiv transpordiviis, misjärel kuvatakse ekraanile tellimuse ja transporditasu suurus.
  • Tellimuse ladusaks ja probleemivabaks täitmiseks on Klient kohustatud sisestatud andmed ning artiklid enne tellimuse kinnitamist üle kontrollima.
  • Enne tellimuse kinnitamist ja maksevahenditele suunamist on Klient kohustatud tutvuma privaatsuspoliitika ja kasutustingimustega ning seda kinnitama, tehes linnukese vastavasse kasti. Sellega kinnitab Klient, et on E-poe kasutustingimustega tutvunud, ta mõistab kasutustingimuste sisu ja sellega kaasnevaid õigusi ja kohustusi ning on nendega nõus.
  • Tellimuse eest saab tasuda makselingi kaudu või teie poolt antud e-posti aadressile saadetud arve alusel. Samuti saab tellimuse eest tasuda sularahas juhul, kui valite kättesaamise viisiks ise järele tuleku.
  • Sooduskupongi olemasolul palume see lisada kupongi jaoks ettenähtud väljale ning vajutada seejärel “kasuta kupongi” – sellisel juhul arvestab programm automaatselt teile ettenähtud soodustuse tellimuse lõpphinnast maha. 
  • Tellimuse vormistamisega kaasneb maksekohustus, seega palume käituda vastutustundlikult ning vormistada tellimus ainult juhul, kui te kavatsete selle eest tasuda. Vormistatud, kuid tasumata tellimused tühistatakse 5 päeva peale tellimuse vormistamist. 
  • Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Foodini OÜ arvelduskontole EE027700771001860879 LHV Pangas. Tehingu jõustumise kiirendamiseks võib klient ülekandega tasumisel saata maksekorralduse meie meilile – pangalingiga tasumisel kajastub tehing koheselt Montonio süsteemis ning täiendavat maksekorraldust ei ole vaja saata. 

TELLIMUSE TÄITMINE 

  • Eesti-sisesed saadetised postitame ostja määratud sihtpunkti 1-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest, väljaspoole Eestit toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva jooksul. Kui võimalik, läheb kaup teele juba samal või järgmisel päeval. 
  • Palume arvestada, et Itella Smartpost käsitleb Soome tellimusi E-R, reedel esitatud tellimused sorteeritakse reeglina E-T jooksul.
  • Juhul, kui teil on kauba kättesaamisega kiire, soovitame selle info lisada kindlasti märkustesse ning võimalusel saadab foodini.ee veebipood paki välja tavapärasest veelgi kiiremini. 
  • Sõltuvalt laoseisust ja tarnijatest võivad tarneajad tooteti erineda.
  • Laost puuduva toote kohta saadame teile täiendava informatsiooni kättesaamisaja kohta. 
  • Kliendi poolt antud e-posti aadressile saadetakse tellimuse koopia – juhul kui Kliendini ei ole jõudnud tellimuse koopia, palume meid sellest esimesel võimalusel teavitada. Soovitame eelnevalt kontrollida ka oma junk-folderit.
  • Foodini heaolupood on kohustatud kauba tarnima hiljemalt 14 päeva jooksul. 
  • Kui kaupa ei ole võimalik tarnida või selle tarne hilineb, informeeritakse klienti sellest e-posti teel ning tagastatakse Kliendi poolt makstud summa viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul.
  • Klient on kohustatud tagama tellimuse vastuvõtmise valitud viisil ja kohas. Tellides tarne pakiautomaati, on Klient kohustatud sõnumi saabumisel esimesel võimalusel tellimusele järele minema, tellimust hoitakse pakiautomaadis nädal aega, peale seda saadetakse pakk e-poele tagasi. E-pood ei vastuta lepingu täitmise eest olukorras, mis on tekkinud Kliendi tegevusest/tegevusetuse tagajärjel. Paki tagastamisel E-poele ja seejärel kliendile väljastamisel lisandub tagastamistasu 5 eurot.

TOOTE TAGASTAMINE 

  • Toodete tagastamine reguleerib foodini.ee e-poes müüdavaid tooteid. 
  • Kui Klient ei ole mingil põhjusel tootega rahul, on tal õigus tagastada originaalsiltidega ja originaalpakendis AVAMATA JA KASUTAMATA TOODE 14 päeva jooksul toote Kliendi poolt valitud pakiautomaati saabumisest arvates tagastada, teavitades tagastamise soovist Foodini e-poodi e-posti aadressile SIIT esimesel võimalusel. 
  • Klient peab tagama, et tagastatav toode on kasutamata ja väga heas seisukorras. Klient võib asjaga tutvumiseks kasutada seda viisil, mis on vajalik asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kasutamata toode tähendab seda, et Tootel ei tohi olla mingisuguseid märke, jälgi, kahjustusi, mida tootel ei olnud Kliendini jõudes. Avamismärkideks loetakse ka korgi ümber oleva kaitsva kile eemaldamist toodetel, millel selline kile on, samuti korgialuse kile, vati vmt eemaldamist. 
  • Taganemisõigust ei saa kasutada, kui tarbija on toodet juba kasutanud, näpuga proovinud või avanud pakendi viisil, mille tõttu ei saa seda tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel enam kolmandatele isikutele pakkuda. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on E-poel õigus keelduda toote tagasivõtmisest ja ostuhinna hüvitamisest. 
  • Olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele. 
  • Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. 
  • Tagastamisteatesse märgib Klient alljärgnevad andmed: tellimuse number ja esitamise kuupäev, kättesaamise kuupäev, toote nimetus ja kogus, kliendi nimi ja kontaktandmed, kauba tagastamise viis ning saadab selle e-posti aadressile SIIT hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. 
  • Tagastatav toode tuleb E-poele tagastada viivitamatult, kuid mitte hiljemalt 14 päeva jooksul taganemisavalduse esitamisest. 
  • Juhul kui Klient tagastab tellimuse kooskõlas käesolevas alajaotuses toodud tingimustega, tagastab E-pood Kliendile tagastatud toote maksumuse koos kauba kättetoimetamise kuluga. 
  • Toote maksumus tagastatakse Kliendile mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates hetkest, millal klient on edastanud E-poele tagastamisavalduse, tingimusel, et tagastatav Toode ise jõuab E-poeni selle aja (s.t 14 päeva) jooksul. 
  • Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode). Defektse toote korral on Klient kohustatud viivitamatult kontakteeruma E-poega. E-pood asendab toote või tagastab toote maksumuse ning pakiautomaadi tagastuskulud. Kui toode on kahjustatud, kannab toote ümbervahetamise kulud E-pood.
  • Raha kantakse tagasi tagastatud toote eest ostja arveldusarvele, millelt tasuti antud tellimuse eest, hiljemalt 14 päeva jooksul alates toote tagastamisest. Osalise tagastuse korral tagastatakse ainult tagastatava toote maksumus. 
  • Kliendil on õigus originaalsiltidega ja originaalpakendis AVAMATA JA KASUTAMATA toode 14 päeva jooksul vahetada teise toote vastu. Selleks palume saata e-kiri meie e-posti aadressile SIIT
  • Juhul kui tellimuses oli rohkem kui üks toode, palume märkida konkreetselt, millist toodet te vahetada soovite. Toodete hinnaerinevusest tulenevalt kuulub vahe vastavalt kas tagastamisele või juurdetasumisele. Palume arvestada, et saame kauba ümber vahetada alles siis, kui oleme tagastatud toote kätte saanud ning selleks võib sõltuvalt postiteenuse pakkujast kuluda aega ca 1 nädal. 
  • Toodet saab Kliendi jaoks tasuta tagastada 14 päeva jooksul peale toote kättesaamist Smartposti või Post24 pakiautomaadist. Toote tagastamiseks tuleb SmartPosti pakiautomaadis kasutada sama uksekoodi, millega klient toote pakiautomaadist kätte sai, Post24 pakiautomaadis aga tagastuskoodi, mis saadeti Kliendile koos paki saabumise teatega. Juhul kui nimetatud kood ei ole säilinud, palume kontakteeruda vajaliku koodi saamiseks vastavalt Smartposti või Post24’ga. Postkontori kaudu tagastamisel kuulub 30 EUR ja enam väärtuses kaup tagastamisele TÄHITULT. 
  • E-poel on õigus lepingu lõpetamiseks juhul, kui Kliendi poolt tellitud toodet ei ole enam sortimendis ning klient ei soovi selle asendamist. Sellisel juhul teavitatakse koheselt klienti ning tagastatakse ostusumma esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul. 
  • Samuti on E-poel õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind E-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna. 

PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS 

  • E-pood vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest /toode on saanud transportimisel vigastada või ei vasta kättesaamisel oma kirjeldusele/, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Kliendile. 
  • Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on E-poe kohustus. 
  • Kuna foodini.ee E-pood müüb looduslikke tooteid, mille säilivustähtaeg on tavaliselt alla kahe aasta, siis ei ole võimalik toote mittevastavusele tugineda peale tootele märgitud “parim enne” kuupäeva saabumist.
  • Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja e-posti aadressile SIIT.
  • Esitatav pretensioon peab olema kirjalikus vormis /nt e-kiri/, pretensioonis tuleb märkida: 1.  tarbija nimi ja kontaktandmed; 2. pretensiooni esitamise kuupäev; 3. kauba või teenuse puudus; 4. e-poele esitatav nõue; 5. kindlasti tuleb viidata tehingu sooritamist või garantiid tõendavale dokumendile või lisada selle koopia kaebusele. 
  • E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Kliendile. 
  • Kui E-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest E-pood vastutab, parandab või asendab E-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab E-pood Kliendile kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. E-pood vastab Kliendi esitatud kaebusele kirjalikult 14 päeva jooksul. 

TAGASTAMISÕIGUSE PUUDUMINE 

  • 14-päevane taganemisõigus ei kehti lepingule, mille esemeks on: sellise asja üleandmine, mis on valmistatud tarbija esitatud tingimuste kohaselt; sellise asja üleandmine, mis rikneb või vananeb kiiresti.Sellisteks lepingu esemeteks on kõik foodini.ee veebilehe kaudu vormistatud toitlustustellimused – toortordid, salatid, leivad jm. 

VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD 

  • Pooled vabanevad lepingust tulenevate ja sellega seotud kohustuste täitmisest osaliselt või täielikult, kui seda takistab vääramatu jõud, kusjuures Pooled on kohustatud rakendama kõiki meetmeid, et ära hoida teisele Poolele kahju tekitamine ja tagada võimalikult suures ulatuses lepingu täitmine. 
  • Vääramatu jõu esinemine peab olema tõendatud selle Poole poolt, kes soovib viidata nimetatud asjaoludele kui alusele, et vabaneda seadusest tulenevast ja/või lepingus sätestatud vastutusest endale lepinguga võetud kohustuste mittetäitmise või mittevastava täitmise eest. 
  • Vääramatuks jõuks ei ole lepingu tähenduses poole majandusliku olukorra muutus, halvad ilmastikuolud, hinnatõus, puhkus, pankrot ega ka pankrotihoiatus või hagi tagamine. 
  • E-poe igasugune vastutus on piiratud toote maksumusega. 

KOHALDATAV ÕIGUS 

  • Tingimustele kohaldatakse Eesti õigust. 
  • Kui Kliendil on E-poe osas pretensioone, tuleb need saata kirjalikus vormis e-posti aadressile SIIT.
  • Kõik vaidlused Kliendi ja E-poe vahel lahendatakse läbirääkimiste teel.
  • Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse või Harju Maakohtusse. 
  • Tarbijakaitsekomisjoni pädevuses on lahendada tarbija ja ettevõtja vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi, mida pooled ei ole suutnud lahendada kokkuleppe teel. Kaebuse läbivaatamine komisjonis on pooltele tasuta. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada www.komisjon.ee